sobota, 16 sierpnia 2014

Puste kości

Spotkałam Cię już kiedyś w przeszłości, ale zapomniałam wtedy zapytać o Twe imię,
zachowałam Cię więc w moich snach, lecz to jedynie podsycało płomień.
Daj mi kolejną szansę aby wyrwać się z tego transu,
aby znów mieć Ciebie w ramionach.
Wypełnij moje puste kości aż stanę się ciężką skałą,
Och, wypełnij moje zapadnięte kości, usłysz pełne samotności jęki.
Teraz nie mogę nic już zrobić, opanowała mnie ta cholerna pamięć o Tobie
i jedyne co widzę, to Twoja twarz.
Zombie dookoła mnie a ja uciekam i skończę znów w tym samym mieście,
które już kiedyś przebiegłam.
Zanim Ciebie znalazłam byłam jak brudny gończy pies,
jedyne co miałam to drinki i czułam się staro pomimo mojej młodości.
Udręczona szukałam przy drodze jedynej miłości jaką znam,
teraz dzika noc żądz zajęła mój umysł.

Wiedziałam, że nie powinnam ufać mojemu zdradliwemu sercu.

The Growlers- Empty bones

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz